Naše služby
Kompletní služby, které nabízíme
SPRÁVA ODBĚRNÝCH MÍST ZÁKAZNÍKA
- Řádná evidence údajů vztahující se k OM, jejich aktualizace
- Kontrola a evidence veškerých relevantních podkladů vztahujících se k OM ( smlouvy, dodatky smluv, vyúčtování atd. )
- Přesná evidence ukončovacích datumů smluv a termínů vztahující se k výpovědním lhůtám
- Pravidelné hromadné poptávky na ceny komodit pro další období. Poptáváme vždy všechny licencované dodavatele energií včetně současného dodavatele ( dle OTE )
- Individuální vyjednávání s dodavateli o smluvních podmínkách dodávek
- Příprava, kontrola a zajištění veškerých dokumentů potřebných při změně dodavatele nebo při jakékoliv změně u stávajícího dodavatele
- Při změně dodavatele zajištujeme celý proces tak, aby byl vždy bez jakékoliv sankce
- Zajištujeme ukončování veškerých nevýhodných smluv s „poradenskými“ organizacemi, které jsou svázány s konkrétními dodavateli ( tzv. pseudoaukce, tzv. pseudovýběrová řízení apod. )
- Připravujeme relevantní data s doporučením ke kvalifikovanému rozhodování našeho zákazníka a následně připravíme vše potřebné k realizaci
- Upozorňujeme na termíny nahlašování mimořádných odečtů
- Zajišťujeme jakékoliv změny údajů u stávajícího dodavatele ( změna trv. pobytu, změna výše záloh atd. )
- Řešíme veškeré reklamace se stávajícím dodavatelem
- Připravujeme podklady pro změny v distribučních smlouvách ( např. změna příkonu )
- Připravujeme podklady pro zřízení nového OM
- Informujeme zákazníky o výrazných změnách na velkoobchodním trhu a o jakýchkoliv jevech, které mohou zásadně ovlivnit jeho výdaje za energie ( cenová rozhodnutí ERÚ, změna zákonů a vyhlášek apod.), informujeme o trendech a vývoji na velkoobchodním trhu